Rettelser

Ofte stillede spørgsmål, og hjælp

Vi ønsker at gøre det nemt for dig, at få tilrettet på din hjemmeside. Det kræver en strukturet proces, at håndtere hundredevis af glade kunder – og derfor har vi lavet lidt guides til hvordan du som kunde, afsender rettelser til os.

Hvor mange rettelser har jeg?

Når vi laver din hjemmeside, gør vi vores bedste for at ramme plet i første forsøg. Dog kan det være tæt på umuligt, at ramme plet hver eneste gang. Netop derfor tilbyder vi en gratis rettelsesrunde, efter udkastet er leveret. Det er dog vigtigt at meddele, at der kun er denne ene gratis rettelsesrunde, så sørg for at få alle dine rettelser med på en gang.

Hvad hvis jeg har rettelser efter den gratis rettelsesrunde?

Efter vi har implementeret de rettelser du har indsendt i rettelsesrunden, så er din hjemmeside klar til lancering. Du kan dog godt få behov for flere rettelser i fremtiden, hvis du eksempelvis vil have en kampagne som er sæson bestemt ind på hjemmesiden på et senere tidspunkt. Her vil processen afhænge af hvorvidt du har en supportaftale eller ej. 

Hvis du har en supportaftale, vil vores teknikere udføre din rettelse, og fratrække den tid det tog fra dine supporttimer.

Hvis du derimod ikke har en supportaftale, vil vores teknikere give dig et tilbud på at indføre rettelsen. Her vil du betale en lav time pris for at vi indfører det for dig. 

Hvor lang tid tager det at behandle mine rettelser?

Hos Meseo, prioriterer vi rettelser indsendt fra kunder efter vigtighed. Her vil vigtige rettelser prioriteres først, selvom de er indsendt efter en mindre betydelig rettelse. 

Det kan for nogle kunder godt virke frustrerende, at vente ekstra tid fordi der er andre kunder som er kommet foran i køen. Dog er vi sikre på at du er glad for dette prioriteringssystem, den dag du selv står med en vigtig rettelse og får lov at komme først i køen.

Hvordan indsender jeg rettelser?

Når en rettelse indsendes, skal det gøres via mailen ticket@meseo.dk. Dette er for at samle alle rettelser et sted - så vi kan sikre et kvalitetsniveau og at vi ikke misser dine rettelser.

Der modtages altså ikke rettelser via telefon, eller direkte mails til kontaktpersoner.

I hvilket format skal rettelser indsendes?

Når du indsender rettelser til ticket@meseo.dk, så kan du gøre hele processen hurtigere og nemmere hvis du opdeler dine rettelser efter underside, og beskriver rettelsen tydeligt.

Et eksempel på et overskueligt og godt rettelse format:

1) Forside: Skift overskrift helt øverst

fra "Anlægsgartner København"

til "Anlægsgartner Sjælland"

2) Service side: Skift billede af skovl, til vedhæftet billede i denne mail, som viser en plæneklipper.

 

Kan alle rettelser udføres?

Som standard, tilbydes der rettelser på billeder og tekst. Da selve designet allerede er godkendt efter den første rettelses runde

Mit spørgsmål står ikke her?

Kontakt os gerne nu! Vi står altid klar til at svare på dine spørgsmål.

Telefon: +45 30 20 44 20

Email: Kontakt@meseo.dk

Online chat: Send en besked via vores online formular, og vi svarer straks.